حمدوک: سودان میراث دار 30 سال سوء مدیریت است

به گزارش مجله فناوری، نخست وزیر دولت انتقالی سودان روز دوشنبه در سخنانی گفت که این کشور میراث دار 30 سال سوء مدیریت و سختی های مالی است.

حمدوک: سودان میراث دار 30 سال سوء مدیریت است

وبه گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عبدالله حمدوک نخست وزیر دولت انتقالی سودان عصر دوشنبه گفت که سودان امروز به دنبال همکاری با جامعه بین المللی است.

وی در ادامه گفت: به دنبال مشارکت راهبری میان سودان و اتحادیه اروپا هستیم و از این اتحادیه می خواهیم که از حذف نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم حمایت کند و از آنها انتظار داریم که سودان را در این سفر جدید همراهی نمایند.

حمدوک افزود: با چالش های مربوط به اصلاح سازمان های دولتی روبرو هستیم و هیچ کشوری بدون اهمیت دادن به منابع انسانی خود پیشرفت نمی کند و ما به دنبال حمایت از جوانان سودانی و تامین آینده آنها هستیم تا مهاجرت آنها را کاهش دهیم.

نخست وزیر سودان در ادامه سخنان خود گفت که وی به دنبال مشارکت عادلانه زنان در عرصه سیاسی و قضایی این کشور است و کوشش می کنیم اموالی که به سرقت رفته را بازگردانیم.

وی اضافه نمود: به دنبال قرار دادن سودان در جهت صحیح پویایی اقتصادی بوده و در کوشش برای حکمفرما کردن قانون و عدالت هستیم این در حالی است که سودان میراث دار 30 سال از سختی های اقتصادی و سوء مدیریت است.

البشیر چند ماه پیش پس از گذشت 30 سال حکومت و به دنبال اعتراضات گسترده مردمی به نابسامانی اوضاع اقتصادی، توسط ارتش سودان عزل شد و اکنون بنا به اتهاماتی از جمله فساد اقتصادی در زندان بسر می برد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 77

به "حمدوک: سودان میراث دار 30 سال سوء مدیریت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمدوک: سودان میراث دار 30 سال سوء مدیریت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید