تور دبی ارزان: حملات نیرو های صنعا به عمق امارات در واکنش به جنایات متجاوزان است

به گزارش مجله فناوری، وزیر خارجه یمن ضمن انتقاد از رویکرد شورای امنیت در قبال صنعا، اعلام نمود که حملات نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن به عمق امارات و عربستان در واکنش به جنایات متجاوزان علیه ملت یمن است.

تور دبی ارزان: حملات نیرو های صنعا به عمق امارات در واکنش به جنایات متجاوزان است

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هشام شرف عبدالله وزیر خارجه دولت صنعا گفت: شورای امنیت از نقش تعریف شده برای آن در حفظ صلح و امنیت بین المللی فاصله گرفته است و در خدمت طرف هایی است که برای همه جهان شناخته شده است و نقش جنایتکارانه در ویرانی یمن دارند.

وی اضافه کرد: این شرم آور و مضحک است که یکی از متجاوزان به یمن قطعنامه تحریم های تازه علیه یمن صادر کند. قطعنامه شورای امنیت درباره یمن با منشور سازمان ملل که بر حق طبیعی ملت ها در دفاع از خود تاکید دارد، مغایرت آشکار دارد.

هشام عبدالله تاکید نمود: آنچه نیرو های صنعا در هدف قرار دادن تاسیسات و مراکز وابسته به کشور های متجاوز سعودی و اماراتی انجام می دهند در واکنش به جنایات متجاوزان علیه یمن است.

وی گفت: نیرو های صنعا دفاعی هستنند. با وجود حملات نظامی، محاصره و جنایات جنگی از سوی متجاوزان، اما نیرو های صنعا، غیرنظامیان را در کشور های متجاوز هدف قرار نمی دهند.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن با اشاره به استفاده ابزاری امارات از عضویت غیردائم خود در شورای امنیت، صدور قطعنامه علیه انصارالله یمن را هم به آن مربوط دانست و گفت: این اقدام در نتیجه عضویت غیردائم امارات است که آغاز به سوءاستفاده از آن برای تحمیل مواضع خود با یاری کشور های دیگر نموده است.

هشام شرف عبدالله ادامه داد: مجدداً از شورای امنیت می خواهیم که در راستای نقشی که برای آن ایجاد شده است، عمل کند نه اینکه منافع کشور های قوی و ثروتمند را تامین کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1554

به "تور دبی ارزان: حملات نیرو های صنعا به عمق امارات در واکنش به جنایات متجاوزان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: حملات نیرو های صنعا به عمق امارات در واکنش به جنایات متجاوزان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید