خبرنگاران آمریکا از تصمیم اروپا برای تحریم مقام های ونزوئلا استقبال کرد

به گزارش مجله فناوری، نیویورک- خبرنگاران- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تصمیم اروپا در تحریم 19 مقام دولت ونزوئلا استقبال کرد و آن را پیامی واحد برای بازگرداندن دموکراسی در آن کشور دانست.

خبرنگاران آمریکا از تصمیم اروپا برای تحریم مقام های ونزوئلا استقبال کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان زمستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، ند پرایس شامگاه دوشنبه بیان کرد ما از اعلامیه امروز اروپا برای تحریم اعضای رژیم مادورو که دموکراسی را تضعیف نموده اند تا مرتکب سوء استفاده حقوق بشری شده اند، استقبال می نماید.

وی اضافه نمود: این یک پیغام روشن، قوی و شدید است که دنیا در فراخوان بازگرداندن دموکراسی در ونزوئلا متحد می گردد.

شورای اروپا روز دوشنبه 19 مقام برجسته ونزوئلا را به دلیل نقش آنها در آنچه که اقدامات و تصمیمات تضعیف کننده دموکراسی و حاکمیت قانون در کشور یا در نتیجه نقض جدی حقوق بشر نامیده اند، به لیست افرادی که تحت اقدامات محدود کننده هستند، اضافه نمود.

در بیانیه این شورا آمده است که با تصمیم امروز، 55 نفر از مقامات دولت نیکلاس مادورو شامل ممنوعیت سفر و مسدود شدن دارایی می شوند.

شورای اروپایی مدعی شده است اتحادیه اروپا به تعامل و همکاری با همه ذینفعان در ونزوئلا برای ارتقای گفت وگوی صلح آمیز و راهکار دموکراتیک و پایدار برای بحران های این کشور ادامه خواهد داد.

اتحادیه اروپا در نوامبر 2017 اقدامات محدود کننده ای را علیه ونزوئلا اعمال کرد. این اقدامات شامل تحریم اسلحه و تجهیزات سرکوب داخلی و اعمال ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی برای افراد مندرج در لیست شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1013

به "خبرنگاران آمریکا از تصمیم اروپا برای تحریم مقام های ونزوئلا استقبال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکا از تصمیم اروپا برای تحریم مقام های ونزوئلا استقبال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید