خبرنگاران حوادث اصفهان یک کشته و 21 مصدوم داشت

به گزارش مجله فناوری، اصفهان- خبرنگاران- چهار حادثه رانندگی و سقوط از کوه در اصفهان در 24 ساعت گذشته سبب شد یک نفر جان خود را از دست بدهد و 21 تَن دیگر مصدوم شوند.

خبرنگاران حوادث اصفهان یک کشته و 21 مصدوم داشت

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: 47 دقیقه بامداد امروز در حادثه برخورد یک دستگاه مینی بوس با نیوجرسی های جاده قهدریجان نرسیده به فولادشهر 13 نفر شامل هشت زن 18 تا 50 سال، 2 مرد و 2 کودک مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: مصدومان این سانحه رانندگی پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط سه واحد امدادی به بیمارستان های شهیدمنتظری نجف آباد و امام خمینی(ره) فلاورجان منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی این مصدومان تبعه افغانستان بوده و مصدومیت ها وخیم نبود.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان همچنین درباره حادثه آتش سوزی شب گذشته یک منزل مسکونی در زرین شهر به دلیل نشت گاز شرح داد: در این حادثه هفت نفر شامل 2 مرد 40 و 81 ساله، 2 زن 32 و 45 ساله و سه کودک 3 تا 10 سال مسموم و به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در گفت و گوی با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: شب گذشته یک جوان 20 ساله در منطقه گل زرد کوه صفه اصفهان از ارتفاع حدود 50 متری سقوط کرد و در دم جان خود را از دست داد.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اینکه نیروهای امداد و نجات ایستگاه شماره 12 به محل اعزام شدند خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه برعهده نیروی انتظامی است.

کوه صُفه با ارتفاع 2 هزار و 257 متر در جنوب این کلانشهر یکی از تفرُجگاه های اصلی مردم اصفهان است اما در چند سال گذشته بدلیل رعایت نکردن موارد ایمنی کوهنوردی، میزان بروز حوادث بخصوص سقوط افزایش یافته است.

وی همچنین درباره حادثه واژگونی خودروی پژو پارس در راستا خیابان شاهپور جدید قبل از پل خورزوق گفت: نیروهای ایستگاه شماره 22 به محل این سانحه اعزام شدند و سه مصدوم حادثه را در جریان امدادرسانی از خودرو خارج و به نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی تحویل دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1083

به "خبرنگاران حوادث اصفهان یک کشته و 21 مصدوم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حوادث اصفهان یک کشته و 21 مصدوم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید