خبرنگاران 16 طرح در پیشوا افتتاح می گردد

به گزارش مجله فناوری، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 16 طرح عمرانی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی در مناطق مختلف پیشوا افتتاح می گردد.

خبرنگاران 16 طرح در پیشوا افتتاح می گردد

حسین عباسی روز یکشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 16 طرح در حوزه های شهری، صنعت، بهزیستی، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان در مناطق مختلف شهری و روستایی پیشوا افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در مجموع یک پروژه عظیم در حوزه صنعت با اعتبار 220 میلیارد تومان، 8 پروژه در حوزه مدیریت شهری با اعتباری افزون بر 8 میلیارد تومان، 3 پروژه در حوزه بهزیستی با اعتبار 150 میلیون تومان، 2 پروژه در حوزه کشاورزی با اعتبار حدود 7 میلیارد و 500 میلیون تومان و 2 پروژه در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در پیشوا به بهره برداری می رسد.

فرماندار پیشوا گفت: کارخانه شمه شیر به عنوان عظیمترین کارخانه فراوری مواد لبنی در خاورمیانه مهمترین پروژه های قابل افتتاح در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

عباسی توضیح داد: علاوه بر این، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تعدادی از پروژه های مهم هفته دولت که تا به امروز به صورت رسمی افتتاح نشده اند به بهره برداری می رسند.

پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 966

به "خبرنگاران 16 طرح در پیشوا افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 16 طرح در پیشوا افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید