درآمد ال جی در سه ماهه سوم 2020 از بهتر شدن وضع بخش موبایل آن خبر می دهد

به گزارش مجله فناوری، اوایل روز گذشته، گزارش درآمد ال جی در سه ماهه سوم 2020 منتشر شد و این طور که به نظر می رسد، بخش موبایل این شرکت کره ای در حال بازگشت به شرایط خوب گذشته است.

درآمد ال جی در سه ماهه سوم 2020 از بهتر شدن وضع بخش موبایل آن خبر می دهد

ال جی مدت هاست که نتوانسته در بخش گوشی های هوشمند، در حد و اندازه های نام خود ظاهر شود. هر سال شاهد رونمایی از محصولاتی از سوی این شرکت هستیم منتها هیچ یک از آن ها نتوانستند باعث پیشرفت ال جی در این صنعت پر از رقیب شوند. اما طی یکی دو سال اخیر، شرکت کره ای گوشی های بسیار خوبی را روانه بازار کرده است؛ از گوشی های معمولی نظیر ال جی ولوت گرفته تا گوشی هایی با طراحی نوآورانه نظیر ال جی وینگ.

عرضه محصولاتی این چنینی باعث شده درآمد سه ماهه سوم ال جی پیشرفت خوبی داشته و به نسبت سه ماهه گذشته، 17 درصد بهبود داشته باشد. درآمد ال جی از بخش موبایل در این بازه زمانی (جولای - سپتامبر)، 1.34 میلیارد دلار بوده که بسیار خوب ارزیابی می شود. البته با این اوصاف ال جی همچنان در این بخش حدودا 124.9 میلیون دلار در ضرر است. اما این میزان به نسبت 169.11 میلیون دلار ضرر در سه ماهه دوم بسیار کمتر بوده و نشان دهنده عملکرد خوب این شرکت کره ای است.

  • گوشی ال جی با نمایشگر رول شدنی اوایل سال آینده راهی بازار می شود

بازارهایی که ال جی توانسته در آن ها عملکرد خوبی از خود نشان دهد، آمریکای شاقتصادی و جنوبی بوده اند. گوشی های پیروز این شرکت هم شامل ال جی وینگ، ال جی ولوت و الجی Q51 می شوند که توانستند در سه ماهه سوم، فروش بالایی داشته باشند. این طور که به نظر می رسد، عملکرد پیروز ال جی در ساخت گوشی های اقتصادی باعث شده توجه کاربران زیادی به این بخش جلب شود و در نتیجه آمار فروش محصولات این شرکت هم افزایش پیدا کند.

این طور که به نظر می رسد، ال جی می تواند با معرفی گوشی های میان رده و اقتصادی خوب و حتی یک پرچم دار مقرون به صرفه، دوباره به همان شرکت محبوب سال های نه چندان دور تبدیل شود. فعلا برای این شرکت بازار آمریکا بسیار سودآور بوده چرا که توانسته گوشی های 5G خوبی را روانه این منطقه کند. اگر عملکرد خوب غول کره ای به همین منوال ادامه پیدا کند، طولی نخواهد کشید که شاهد حضور آن در جمع مدعیان باشیم.

  • ال جی به این زودی ها گوشی مجهز به اسنپدراگون 875 تولید نمی کند

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 794

به "درآمد ال جی در سه ماهه سوم 2020 از بهتر شدن وضع بخش موبایل آن خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد ال جی در سه ماهه سوم 2020 از بهتر شدن وضع بخش موبایل آن خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید