سقوط یک فروند جنگنده اف-35 در آمریکا

به گزارش مجله فناوری، یک فروند جنگنده فوق پیشرفته رادار گریز اف-35 در برخورد با یک فروند هواپیمای هرکولس در ایالت کالیفرنیا آمریکا سقوط کرد.

سقوط یک فروند جنگنده اف-35 در آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

تارنمای خبری انگلیسی دیلی میل (dailymail) با انتشار این خبر اضافه کرد: این حادثه حین سوخت گیری هوایی بین این دو هواپیما رخ داد.

بنابراین گزارش این حادثه که اواخر روز گذشته (سه شنبه) روی داد، جنگنده اف-35 حین سوخت گیری هوایی از هرکولس از نوع (KC-130J) به انتهای این هواپیما هواپیمای سوخت رسان برخورد و بلافاصله از کنترل خارج و سقوط کرد.

این جنگنده پس از برخورد به زمین بطور کامل در آتش سوخت و هواپیمای هرکولس سوخت رسان نیز ناگزیر به فرود اضطراری شد.

د یلی میل گزارش داد خلبان جنگنده اف-35 حین اجکت مجروح شده است.

این جنگنده یکصد میلیون دلاری در ناحیه (امپریال) (Imperial) بر زمین خورد و تانکر سوخت رسان نیز در ناحیه ترمال (Thermal) هردو منطقه واقع درایالت کالیفرنیا، ناگزیر به فرود اضطراری شد.

واحد تفنگداران نیروی دریایی آمریکا ضمن تایید وقوع این سانحه هوایی با اعلام این مطلب که تمامی هشت سرنشنین هواپیمای هرکولس از این سانحه هوایی جان بدر برده اند اظهار داشت علت این حادثه در دست آنالیز است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 746

به "سقوط یک فروند جنگنده اف-35 در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط یک فروند جنگنده اف-35 در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید