مسئولان و فعالان مالی باید اهمیت بازار عراق را متوجه شوند

به گزارش مجله فناوری، دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به واردات 70 میلیارد دلاری کشور عراق گفت: باید اهمیت بازار عراق برای مسئولان و صنایع تولیدی و صنعتی معین گردد.

مسئولان و فعالان مالی باید اهمیت بازار عراق را متوجه شوند

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سید حمید حسینی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صادراتی (ایران اکسپو)، گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه ها محلی است که خریداران عمده محصولات مختلف از نقاط مختلف جهان حضور دارند بنابراین حضور در نمایشگاه هایی مثل نمایشگاه صادراتی فرصتی برای آشنایی شرکت های داخلی و خارجی است.

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با تأکید بر اینکه نمایشگاه فرصتی برای بازاریابی و پیدا کردن مشتریان جدید ایجاد می نماید، اضافه کرد: در نمایشگاه صادراتی (ایران اکسپو)، هیاتی از کشور عراق برای بازدید حضور دارد که حضور این هیات تجاری فرصت مغتنمی را برای سرمایه گذاری خارجی تجار ایران در عراق فراهم می نماید.

حسینی با اشاره به ظرفیت بزرگ بازار عراق بیان داشت: این بازار ظرفیت عظیمی برای توسعه صنایع مختلف کشور است.

وی با تأکید بر اینکه در کشورهای صادرات محوری مانند چین، ترکیه و آلمان سالیانه نمایشگاه های متعددی برگزار می گردد، گفت: علاوه بر محاسن برگزاری نمایشگاه ها که به آن اشاره شد صنعت نمایشگاهی، صنعتی سودآور است که به توسعه روابط تجاری و صادراتی یاری می نماید.

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به واردات 70 میلیارد دلاری کشور عراق گفت: بنابراین کشورهای مختلف جهان خواستار واردات و تجارت به این کشور و حضور در بازارهای عراق هستند.

حسینی با اشاره به اینکه باید اهمیت بازار عراق برای مسئولان و واحدهای صنعتی و تولیدی کاملاً معین گردد، گفت: با این کار و بهره گیری از تبلیغات مناسب می توان ظرفیت های صادرات به عراق را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش داد.

وی با تأکید بر اینکه صادرات به عراق ظرفیت افزایش تا 15 میلیارد دلار را دارد گفت: باید شرکت های بزرگ را وارد تجارت به عراق کرد و از خرده فروشی بپرهیزیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 212

به "مسئولان و فعالان مالی باید اهمیت بازار عراق را متوجه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان و فعالان مالی باید اهمیت بازار عراق را متوجه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید