مناطق ییلاقی رامسر به کانون شیوع کرونا تبدیل شد

به گزارش مجله فناوری، ناهماهنگی در پایش مناطق ییلاقی و دیگر مناطق روستایی شهرستان رامسر سبب شده است این مناطق به کانون شیوع ویروس کرونا تبدیل گردد و تردد زیاد خوش نشینان و گردشگران بر شیوع این بیماری افزوده است.

مناطق ییلاقی رامسر به کانون شیوع کرونا تبدیل شد

در حال حاضر بیشترین شیوع مربوط به مناطق ییلاقی است. افراد ناقل، بدون هیچ گونه علائم بیماری در این مناطق در حال تردد هستند و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خطر ابتلا دیگر افراد جامعه را هم تهدید می نمایند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر خواهان هم افزایی تمامی دستگاه ها برای نظارت و کنترل بر اجرای پروتکل های بهداشتی شد و گفت : برخورد با عوامل برگزار نماینده مراسم در باغ ها پیرو مصوبات استانی به عهده شبکه بهداشت گذاشته شده است، ولی واقعیت این است که شبکه بهداشت به تنهایی امکان برخورد با این معضل را ندارد و احتیاج است نیروی انتظامی هم در این کار دخیل باشد.

حمیدرضا مبشری از عدم همکاری اداره های شهرستان در اجرای بعضی مصوبات ستاد کرونا انتقاد کرد و اضافه کرد : بر اساس مصوبه این ستاد مبنی بر معرفی یک نماینده از سوی هر نهاد به شبکه بهداشت، تا به امروز هیچ کدام از اداره ها نماینده ای به شبکه بهداشت معرفی نکرده اند.

شهرستان 80 هزار نفری رامسر در غرب مازندران یکی از هفت شهرستان دارای شرایط قرمز کرونایی استان است.

منبع : همشهری آنلاین

منبع: چمدان
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 630

به "مناطق ییلاقی رامسر به کانون شیوع کرونا تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناطق ییلاقی رامسر به کانون شیوع کرونا تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید