نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه ها 22 بهمن اعلام می شود

به گزارش مجله فناوری، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در روز 22 بهمن ماه خبر داد.

نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه ها 22 بهمن اعلام می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد افکانه، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام این خبر گفت: پذیرفته شدگان این آزمون می توانند فردا 22 بهمن ماه 1400 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از نتیجه نهایی آزمون مطلع شوند.

افکانه بیان کرد: البته نتایج نهایی، از طریق پیام کوتاه نیز به اطلاع پذیرفته شدگان می رسد.

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، با اشاره به اینکه این آزمون در 22 مرداد 1400 در 188 شهرستان برگزار و در این رقابت 1768 نفر برای اشتغال در مجموعه آموزش عالی شامل دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری، پذیرش شدند، یادآور شد: پذیرفته شدگان از تاریخ 30 بهمن ماه منتظر تماس مراکز پذیرفته شده، برای طی کردن مراحل اداری شروع به کار خود باشند.

وی با اشاره به اهمیت منابع انسانی، از آن به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان ها و مهمترین عامل موفقیت هر مجموعه یاد کرد و گفت: امروزه مدیران منابع انسانی بر این باورند که انتخاب و انتصاب افراد شایسته متناسب با جایگاه شغلی، مهمترین گام فرآیند منابع انسانی است.

افکانه ابرازامیدواری کرد: با جذب نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص، بخشی از مشکلاتی که هم اکنون در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و فناوری کشور به دلیل کمبود ننیوی انسانی وجود دارد، حل شود.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان، گفت: توفیق خدمت در قلمرو علم و دانش بسیار ارزشمند است و پذیرفته شدگان این بازگشت به دانشگاه در کسوت یاوران علمی را ارج نهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1520

به "نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه ها 22 بهمن اعلام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه ها 22 بهمن اعلام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید