پرداخت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی تا به امروز

به گزارش مجله فناوری، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی در نشست شورای معاونین از پرداخت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی تا به امروز اطلاع داد.

پرداخت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی تا به امروز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست اظهار کرد: در امسال 10 هزار و 107 پرونده خدمات حمایتی با مبلغ 6 میلیارد و 700 میلیون تومان آنالیز شده است که 5 میلیارد و 900 میلیون آن توسط پزشک معتمد تأیید شده است و 4 میلیارد و 700 میلیون تومان نیز تا به امروز پرداخت شده است.

وی اضافه نمود: 400 پرونده دیگر نیز در دست آنالیز واقع شده است و 1790 پرونده دیگر نیز مراحل اداری ارسال توسط استان ها را طی می نماید.

معاون وزیر با ارائه گزارشی از سفرهای استانی اظهار کرد: بازدید میدانی از فعالیت های صورت گرفته یکی از اهداف سفرهای استانی می باشد که موجب ایجاد نشاط در بین معلمان و مدیران مدارس می گردد.

وی اضافه نمود: بیش از 10 میلیارد تومان تعهدات سفر به 7 استان در دو ماه گذشته است که معاونت ها و دوایر مختلف سازمان باید با جدیت پیگیر اجرایی شدن این تعهدات باشند.

حسینی خواهان انجام مقدمات انجام برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی برای سال آینده شد و اضافه نمود: از سال آینده در برنامه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی، آزمون های تشخیص نشانگان مسائل یادگیری نیز گنجانده خواهد شد.

وی اضافه نمود: تا انتها سال تحصیلی در هر استان یک پایگاه جامع آموزش مجازی جهت ارائه آموزش های برخط تعاملی به دانش آموزان با نیازهای ویژه راه اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1051

به "پرداخت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید