پیروزی خادم الشریعه برابر حریف آمریکایی در مسابقات شطرنج آنلاین

به گزارش مجله فناوری، سارا خادم الشریعه پیروز شد در رقابت های آنلاین شطرنج، برابر حریف آمریکایی به پیروزی برسد.

پیروزی خادم الشریعه برابر حریف آمریکایی در مسابقات شطرنج آنلاین

به گزارش خبرنگاران، با توجه به شیوع کرونا و لغو بیشتر رقابت های ورزشی رشته شطرنج از جمله ورزش هایی بود که در اوایل کار با وجود لغو شدن بازی ها به صورت آنلاین به رقابت های خود را ادامه داد.

سارا سادات خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایران که مدتی است در مسابقات رسمی حضور نداشته تصمیم گرفت در رقابت های شطرنج آنلاین سرعتی بانوان شرکت کند.

در مرحله دوم این مسابقات بانوی شطرنج باز ایران با پیروزی 7 بر 3 در برابر حریف آمریکایی راهی مرحله بعد شد. فدراسیون دنیای شطرنج بعد از پیروزی خادم الشریعه خبر پیروزیت او را گفت. خادم الشریعه باید در مرحله بعد با شطرنج بازی از روسیه بازی کند.

مسابقات جایزه عظیم شطرنج سرعتی بانوان فیده با حضور چهره های برتر در حال پیگیری است. نفر اول بانوان دنیا هم در این مسابقات حضور دارد و پیروز شده که به مرحله بعد صعود کند.

بانوی شطرنج باز ایران که در رده چهاردهم بهترین شطرنج بازان بانوان دنیا قرار گرفته است باید در مرحله بعد به مصاف الگا گریا از روسیه برود.

این مسابقات آنلاین در چهار مرحله پیگیری می گردد که در هر مرحله 16 بازیکن به صورت حذفی بازی خواهند کرد. جایزه نفر قهرمان 3000 دلار خواهد بود.

این مسابقات تا 30 تیر ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 609

به "پیروزی خادم الشریعه برابر حریف آمریکایی در مسابقات شطرنج آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی خادم الشریعه برابر حریف آمریکایی در مسابقات شطرنج آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید