کاربران اپل فعلا نمی توانند از تماس تصویری تلگرام استفاده نمایند

به گزارش مجله فناوری، با توجه به همه گیری بیماری کووید 19 در دنیا، بسیاری از افراد برای حفظ سلامتی خود به استفاده از تلفن همراه خود برای ارتباط با دیگران روی آوردند. آنالیز های اجرا شده نشان می دهند که در این زمان، استفاده از قابلیت هایی مانند تماس تصویری و فرستادن پیغام در اپ های پیغام رسان به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

کاربران اپل فعلا نمی توانند از تماس تصویری تلگرام استفاده نمایند

در این زمان، همچنین شرکت های مختلفی به ارائه اپ هایی برای انجام تماس های تصویری پرداختند و بعضی از شرکت های با سابقه هم قابلیت انجام تماس تصویری را به اپ پیغام رسان خود اضافه کردند.

چند روز پیش تلگرام در به روزرسانی جدیدی که به مناسبت تولد هفت سالگی اش منتشر کرد، از اضافه شدن قابلیت تماس تصویری به اپ پیغام رسان خود اطلاع داد.

این قابلیت تلگرام از رمزگذاری خاص این اپ هم بهره می برد تا کاربران در زمان انجام تماس تصویری، نگران سو استفاده هکر ها و سایر اشخاص از اطلاعات خود نباشند (تلگرام جهت اطمینان از امنیت تماس های تصویری، چهار ایموجی خاص را به طرفین در حال مکالمه نشان می دهد).

  • 9 مشکل رایج مرورگرها و راه رفع کردن آن ها

با وجود اینکه کاربران اندرویدی این پیغام رسان هم اکنون می توانند از این قابلیت که هنوز در مرحله آلفا قرار گرفته است، استفاده نمایند. متأسفانه برای کاربران اکوسیستم اپل خبر بدی را داریم و باید بگوییم که این قابلیت تلگرام فعلا در این پلتفرم قابل استفاده نیست.

با وجود اینکه تلگرام این به روزرسانی جدید را اول برای کاربران اپلی خود در اپ استور منتشر کرد. اما به دلیل عدم تأیید اپل، کاربرانی که این به روزرسانی جدید را نصب نموده اند، هنوز نمی توانند از این قابلیت جدید استفاده نمایند. انتظار می رود که تأییدیه اپل در رابطه با قابلیت جدید تلگرام به زودی منتشر گردد.

  • کروم با یاری سایت ها مصرف باتری خود را کاهش می دهد

برخلاف تلگرام، رقیب دیرینه این پیغام رسان یعنی واتساپ قابلیت تماس تصویری به صورت گروهی تا هشت نفر را ارائه می دهد. قابلیت جدید تلگرام هنوز از تماس تصویری گروهی پشتیبانی نمی کند اما به نظر می رسد که تلگرام میخواهد تا تماس تصویری گروهی را طی ماه های آینده و به اپ خود اضافه کند.

تلگرام در سرتاسر جهان در حدود 400 میلیون کاربر دارد که باعث شده است این اپ پیغام رسان در لیست ده اپ پیغام رسان برتر در جهان قرار بگیرد.

شما هم اکنون می توانید برای نصب به روزرسانی تلگرام و بهره مندی از قابلیت جدید با استفاده از گوگل پلی یا اپ استور آخرین نسخه از این اپ را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

  • مقایسه رابط کاربری One UI سامسونگ با OxygenOS وان پلاس

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 675

به "کاربران اپل فعلا نمی توانند از تماس تصویری تلگرام استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران اپل فعلا نمی توانند از تماس تصویری تلگرام استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید