کمیسیون عمران با جدیت مسئله ایمن سازی ساختمان ها را دنبال می نماید

به گزارش مجله فناوری، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در سالیان گذشته به دلیل عدم ایمن سازی ساختمان ها ضربات جدی به کشور وارد شده است، گفت: کمیسیون عمران بحث ایمن سازی ساختمان ها را با جدیت دنبال خواهد نمود.

کمیسیون عمران با جدیت مسئله ایمن سازی ساختمان ها را دنبال می نماید

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت پرداختن به بحث ایمنی ساختمان ها، اعلام کرد: با توجه به حادثه ای که دو هفته گذشته در کلینیک سینای تهران رخ داد و حوادثی از این قبیل نظیر حادثه پلاسکو، پرداختن به مسئله ایمنی ساختمان ها به ویژه ساختمان های تجاری در تهران و سایر شهرها امری ضروری به شمار می رود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: قطعا یکی از اولویت های کمیسیون عمران در این دوره پرداختن به بحث ایمنی ساختمان ها در کلانشهرها خواهد بود. در رابطه با حادثه کلینیک سینا نیز کمیسیون عمران این موضوع را با جدیت دنبال خواهد نمود تا دلایل وقوع حادثه روشن گردد.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم توضیح داد: در سالیان گذشته ما ضربات زیادی از عدم رعایت مسائل ایمنی در ساختمان ها به ویژه ساختمان های تجاری در کلانشهرها خورده ایم و پرداختن به مسئله ایمن سازی ساختمان ها امری اجتناب ناپذیر است.

فیروزی در سرانجام تاکید نمود: برای جلوگیری از حوادثی از این قبیل باید با جدیت بحث ایمن سازی ساختمان ها دنبال گردد و کمیسیون عمران قطعا این موضوع را دنبال می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 524

به "کمیسیون عمران با جدیت مسئله ایمن سازی ساختمان ها را دنبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون عمران با جدیت مسئله ایمن سازی ساختمان ها را دنبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید