تور مکزیک: گورستان سیلندرهای گاز در مکزیکوسیتی

به گزارش مجله فناوری، هزاران سیلندر گاز بلااستفاده بیرون زیر نور خورشید در پالایشگاه سابق مکزیکوسیتی امبار شده و بوی بدی فراوری می نمایند که به گفته همسایه ها زندگی آن ها را به کابوس تبدیل نموده است.

تور مکزیک: گورستان سیلندرهای گاز در مکزیکوسیتی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، بسیاری می ترسند که گاز مایع که از سیلندر ها تراوش می نماید، باعث انفجار یا بیمار شدن آن ها گردد.

تقریباً هر شب سزار ریورا و همسرش آپارتمان خود را ترک می نمایند، زیرا بو بسیار زیاد می گردد.

وی گفت: بو در شب آنقدر قوی و غیرقابل تحمل است که انگار اجاق گاز به درستی خاموش نشده است.

سزار می گوید: مدیریت ساختمان از ما خواسته است که وقتی بو شدیدتر است سیگار نکشیم و از مشعل های اجاق گاز استفاده نکنیم. ریورا گفت: این زندگی ما را کاملاً تغییر داده است. او اضافه کرد: این یک بمب ساعتی است.

تصاویر هوایی گرفته شده به وسیله خبرگزاری فرانسه نشان می دهد که گورستانی بزرگ سیلندرهای رنگارنگ قدیمی در غرب مرکز مکزیک که به وسیله منطقه ها مسکونی احاطه شده است، به نظر می رسد.

گاز LP که عمدتاً از بوتان و پروپان تشکیل شده است، بی بو است، بنابراین تولیدنمایندگان مرکاپتان را اضافه می نمایند تا بوی تهوع آوری به آن بدهد که امکان تشخیص آن را فراهم می نماید.

به گفته مقامات انرژی مکزیک، اگرچه گاز های سیلندرها سمی یا سرطان زا نیستند، اما نشت می تواند باعث شده و مردم را در فضا های کوچک خفه کند.

در ژانویه، مقامات مکزیکوسیتی در بیانیه ای اعلام کردند که در حال حذف آن ها هستند، با تماس خبرگزاری فرانسه، آنها گفتند که قادر به انجام مصاحبه در خصوص این موضوع نیست.

آتش نشانان در یک ایستگاه مجاور گفتند که روزانه گزارش هایی از نشت گاز دریافت می نمایند، در حالی که در واقع بو از مخازن بلااستفاده می آید.

اسزار سوارز رئیس ایستگاه گفت: ما احساس استفراغ می کنیم و سردرد های بسیار بدی داریم.

این مرد 44 ساله اضافه کرد: مقامات می گویند که جای نگرانی وجود ندارد اما همه اینجا فکر می نمایند که خطری وجود دارد، بنابراین ما همواره مراقب هستیم از ترس انفجار، وقتی بوی زیادی می دهد، چیزی را روشن نکنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1539

به "تور مکزیک: گورستان سیلندرهای گاز در مکزیکوسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک: گورستان سیلندرهای گاز در مکزیکوسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید