1145 نفر در اورژانس کشور استخدام می شوند

به گزارش مجله فناوری، سازمان اورژانس کشور از استخدام 1145 نفر خبر داد.

1145 نفر در اورژانس کشور استخدام می شوند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه البته تعداد عملیات های اورژانس برای انتقال بیماران کرونا حدود دو برابر شده است، گفت: 1145 سهمیه به اورژانس پیش بیمارستانی اختصاص داده شده که بعد از آزمون به جمع تکنسین های کشور اضافه می شوند.

دکتر کولیوند درباره استخدام نیرو در سازمان اورژانس کشور گفت: در مورد استخدام ها از هفت هزار پرسنل جدیدی که قرار است در وزارت بهداشت استخدام شود، 1145 سهمیه به اورژانس پیش بیمارستانی اختصاص داده شده که بعد از آزمون به جمع تکنسین های کشور اضافه می شوند.

وی اضافه کرد: جبران کمبود نیروی انسانی را در قالب استخدام دنبال می کنیم. خیلی از نیرو ها در قالب شرکتی کار می کنند و شرایط مناسبی ندارند. اورژانس 115 از اساسی ترین وظایف حاکمیتی است و تلاش می کنیم شرایط شغلی این نیرو ها را بهتر کنیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: در 9 ماه گذشته کمترین پاداش و پرداختی ها به فوریت های پزشکی پرداخت شده است. با وجود پیگیری وزیر بهداشت برای اینکه بودجه ای برای اورژانس و پاداش کووید به همکاران پرداخت شود، هنوز هیچ مبلغی به عنوان پاداش کووید یا عنوان مشابه به این نیرو ها پرداخت نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 797

به "1145 نفر در اورژانس کشور استخدام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1145 نفر در اورژانس کشور استخدام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید