اختصاص ردیف ویژه بانوان در بودجه شهرداری مشهد

به گزارش مجله فناوری، خبرنگاران/خراسان رضوی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیرو مذاکراتی که با شهردار مشهد صورت پذیرفته، قول مساعد اخذ شد که در سال آینده ردیف بودجه مشخصی برای بانوان داشته باشیم تا بدانیم چند درصد از این بودجه برای برنامه های ویژه بانوان و خانواده در نظر گرفته می گردد.

اختصاص ردیف ویژه بانوان در بودجه شهرداری مشهد

فاطمه سلیمی در خصوص اهداف و اقداماتی که بناست در کمیسیون بانوان و خانواده مورد پیگیری قرار گیرد، اظهار کرد: کمیسیون بانوان و خانواده برای اولین بار در دوره شوراهای اسلامی شهر مشهد تشکیل شد.

وی اضافه کرد: بر اساس آیین نامه در ذیل این کمیسیون باید تنها پنج کارگروه رسمی تشکیل گردد، از همین رو پیرامون مسائل اصلی حوزه بانوان از اصحاب رسانه و صاحب نظران در حوزه بانوان و خانواده دعوت می کنیم تا به ما کمک رسانند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد توضیح داد: حمایت از انجمن ها و تشکل هایی که در حوزه بانوان و خانواده فعالیت دارند، 2 نگاه کلی و راهبرد اصلی ما در بحث کمیسیون بانوان و خانواده است؛ به عنوان اولین دستور کار این کمیسیون پیرامون ویژه برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و عناوین کارگروه های ذیل کمیسیون گفت وگو صورت می پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، سلیمی اظهار داشت: بودجه های بسکمک در شهر هزینه می گردد که در ردیف های کلی حمایت از انجمن ها، ورزش، ساخت و تجهیز پارک ها و... است ولی اگر در بخش های مختلف کشور پیرامون حوزه زنان آنالیز کنید، درمی یابید که در ردیف های بودجه برای بانوان اعتبارات کمی اختصاص پیدا نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1481

به "اختصاص ردیف ویژه بانوان در بودجه شهرداری مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص ردیف ویژه بانوان در بودجه شهرداری مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید