از مسائل متقاضیان مسکن مهر تا درخواست مشخص شرایط نیرو های خدماتی در کادر درمان

به گزارش مجله فناوری، مهم ترین پیغام های رسیده در تاریخ 29 تیرماه به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

از مسائل متقاضیان مسکن مهر تا درخواست مشخص شرایط نیرو های خدماتی در کادر درمان

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش ، شما مخاطبان عزیز به وسیله شبکه های اجتماعی برای شهروندخبرنگار خبرنگاران با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیغام های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال نموده اید.

از میان انبوه پیغام های رسیده در تاریخ بیست و نهم تیرماه در پیغام رسان های شهروندخبرنگار خبرنگاران، مهمترین آن ها در ادامه قابل مشاهده است.

سلام دو روز پیش اخبار گزارشی رو نشان داد بابت بیمه بیکاری تو اون یک مدیری گفت زنگ بزنید به شماره 1420 من زدم شما هم بزنید ببینید به چه جوابی می رسید لطفاً پیگیری کنید. نزدیک 12 تا13 ساله پرداخت بیمه داشتم الآن که بیکارشدم شدیم.

قرار بر این بود که با سامانه سجام دیگر احتیاج به مراجعه حضوری برای بازار های اقتصادی نباشد. الآن برای ثبت نام در کارگزاری های مختلف باز هم احتیاج به مراجعه حضوری هست.

با سلام تو را به خدا در خصوص مسکن ملی پیگیری کنید چی شد پس. ما تأیید صلاحیت شدیم چرا دیگِ خبری نیست همه بلاتکلیفیم خیلی ها ماشین و طلاشان را فروختن واسه افتتاح حساب، اما خبری نشد.

وزیر ارتباطات آقای جهرمی اعلام کردند که ظرف 24 ساعت آینده اپراتور های ایرانسل و همراه اول قیمت تعرفه های بسته اینترنتی را به تعرفه سابق برمی گردانند، ولی متأسفانه همچنان همان قیمت هست و چه کسی جوابگو هست؟ الآن چند هفته می گذرد و وضع بدتر از دیروز

متأسفانه متوجه شدم که حتی ساعت های قابل استفاده از اینترنت هم کاهش پیدا نموده. این شرایط تا چه مدتی قرار است پابرجا بماند؟

آیا به فکر دانشجو ها و یا کسانی که با اینترنت سرو کار دارند هستید؟

سلام خسته نباشید. در خصوص خانه های مسکن مهر خواستم بگم من یکی از اعضا هستم الآن 14 ساله که گذشته از ثبت نام. هنوز تحویل ندادن الآن چند ساله هی میگن اول سال. عید. تابستان کلید می دیم همش تمامه فقط محوطه مانده من الآن موندم چکار کنم. کجا پیگیر باشم لطفاً هدایت کنید.

سلام بانک ها برای دادن وام 6 میلیونی وام کرونا برای تاکسیرانان ضامن سنگین می خواهند یا کارمند رسمی و یا اصناف داری پروانه کسب داشتن دسته چک و مغازه هم مال خودش باشد و خود راننده تاکسی باید چک داشته باشد هر کس تکذیب کند خدا گرفتارش کند تبریز بانک تجارت شعبه امام خمینی.

بانک ملت شعبه اقدسیه است که بی دلیل ساعت 10 صبح در شعبه را بسته اند و جواب ارباب رجوع را که همگی ماسک دارند را نمی دهند و باعث تجمع بیرون در بانک شده اند. هم زمان بانک روبرویشان بانک پارسیان است که ارباب رجوع به راحتی در حال تردد هستند. بعد از کلی در زدن در را باز کردند و برخورد بسیار بدی با مردم پشت در کردند. آیا فقط این بانک مقابله باکرونا دارد؟

با سلام متأسفانه بچه ها کار بسیار زیاد شده است و شهرداری باید با یک طرح کارآفرینی این بچه ها را پوشش دهد یا حق

سلام لطفاً پیگیر مشخص شرایط نیرو های شرکتی خدماتی مشغول بکار در کادر درمان شوید.

سلام پرورش اسب های اصیل نژاد عربی و ترکمن نخستین بار در شهرستان نهاوند توسط یک کارآفرین شهروند خبرنگار حسین سهرابی.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 530

به "از مسائل متقاضیان مسکن مهر تا درخواست مشخص شرایط نیرو های خدماتی در کادر درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مسائل متقاضیان مسکن مهر تا درخواست مشخص شرایط نیرو های خدماتی در کادر درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید