کوشش برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی اردبیلی

به گزارش مجله فناوری، رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت: در کوشش هستیم میزبانی مسابقات جوانان کبدی قهرمانی آسیا را برای استان اردبیل اخذ کنیم و شاهد برگزاری این مسابقات در اردبیل باشیم.

کوشش برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی اردبیلی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ترکیبی ویتنام پاییز 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

محمدرضا مقصودلو ظهر امروز در بازدید از سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل گفت: ورزش کبدی در کشور در چند سال گذشته رشد بسیار مناسبی داشته و حتی بخش ساحلی این رشته ورزشی را سرمایه گذاری و حمایت کردیم که تیم ایران پیروز شد حتی تیم قدرتمند هندوستان را شکست داده و در بخش سالنی نیز طبق ارزیابی های انجام یافته پیروزیت های مناسبی داشتیم.

وی گفت: طبق ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در سال 95 رتبه فدراسیون کبدی در بین فدراسیون های کشور در رده هفتم قرار گرفته است و این فدراسیون در حال حاضر جزو ده فدراسیون برتر کشور بوده که این پیروزیت به دلیل رشد مناسب ورزش کبدی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان است.

رئیس فدراسیون کبدی ایران اضافه نمود: ما در فدراسیون کبدی ایران برنامه ویژه ای برای استعدادیابی داریم و به همین دلیل به تمامی هیئتهای استان ابلاغ کردیم که بحث استعدادیابی از مدارس در اولویت قرار گیرد که به دلیل این شاخص ها نیز در ارزیابی های اجرا شده در بخش استعدادیابی در رتبه پنجم فدراسیون های ورزشی کشور قرار داریم.

مقصودلو توضیح داد: سال جاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران برگزار می گردد که در حال حاضر نیز اردوهای بازیهای آسیای برای حضور قدرتمند تیم در این مسابقات شروع شده و تیم ملی سریلانکا با ترکیب آقایان و بانوان خود در ایران حضور دارد که کوشش می کنیم اردوهای تیم ملی را در اردبیل به دلیل شرایط آب و هوایی برگزار کنیم.

وی بیان نمود: یکی ازاهداف فدراسیون کبدی کسب میزبانی مسابقات کبدی جوانان قهرمانی آسیا برای استان اردبیل است چرا که خوشبختانه استان اردبیل ظرفیتهای مناسبی برای میزبانی از مسابقات بین المللی و آسیایی دارد که این موضوع در اولویت اصلی فدراسیون کبدی قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون کبدی اظهار کرد: بحث آموزش مربیان کبدی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و کوشش می کنیم که آموزش مربیان هدفمند شده تا بتوانند ورزشکاران را به صورت علمی و دقیق با این رشته ورزشی آشنا نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 190

به "کوشش برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی اردبیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی اردبیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید