حسینی با انتقاد از داور بازی با استقلال: حق ما را خوردند؛ از فغانی یاد بگیرید

به گزارش مجله فناوری، سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد از قضاوت داور دیدار تیمش با استقلال گفت که بهتر است قاضیان مستطیل سبز از علیرضا فغانی یاد بگیرند.

حسینی با انتقاد از داور بازی با استقلال: حق ما را خوردند؛ از فغانی یاد بگیرید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل استقلال در جام حذفی گفت: بازی بدی نبود و ما و استقلال آمده بودیم که فوتبال خوبی بازی کنیم. برای این بازی خیلی زحمت کشیده بودیم، علیرغم اینکه بی دلیل بازی را عقب انداختند، اما ما بهانه نیاوردیم.

وی اضافه نمود: با وجود اینکه چند بازیکن از ما جدا شده بودند، اما خوب تمرین و خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم. استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است و شرایط خیلی خوبی داشت. هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن بودند و خلق موقعیت های خوبی شد، به خصوص از جانب تیم ما که موقعیت های خوبی ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به مسائل داوری این مسابقه که به عهده بیژن حیدری بود، گفت: بحثی که درباره این بازی وجود دارد، مربوط به قضاوت بازی است. من عادت ندارم درباره مسائل داوری صحبت کنم و دوست ندارم درباره مسائل حاشیه ای حرف بزنم، اما نمی دانم اگر دروازه بان ما از محوطه جریمه بیرون می آمد و تک به تک را با دست می گرفت، داور به همین راحتی از آن صحنه می گذشت یا دروازه بان ما را اخراج می کرد؟ اگر بازیکن یک کارته ما دو دفعه مقابل حمله حریف را می گرفت، آیا داور کارت دوم را نمی داد تا اخراجش کند؟ به همین راحتی از این اتفاقات برای ما گذشتند.

حسینی با اشاره به مهدی مهدی پور گفت: بازیکن شماره 9 آنها که کارت زرد داشت، دو دفعه مقابل حمله ما را با خطای عمدی گرفت که کارشناسان ببینند، اما داور چشمانش را بست. این مسئله واقعاً خیلی ما را اذیت کرد و امیدوارم داورانی که ادعا دارند خیلی قوی هستند و باید بیشتر از این میدان ببینند، کمی از آقای فغانی یاد بگیرند. اگر آقای فغانی به قله داوری رفته، جسارت دارد. به پیراهن و لوگوی تیم ها نگاه نمی کند. دروازه بان آنها در دقیقه 57 باید از بازی اخراج می شد که بیرون محوطه جریمه توپی که گل بود را گرفت. به راحتی حق تیم جوانی که زحمت می کشد و بدون کمترین حاشیه و با کمترین قرارداد است، اینگونه ضایع می شود.

وی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان پیکان موقعیت های زیادی را از دست دادند و چرا بی دقت بودند، گفت: کیفیت بازیکنان ما خوب است. آنها جوان هستند و کار می کنند، اما 20 روز بازی نکردیم. مقابل استقلال موقعیت ها را از دست دادند، اما در این مدل بازی ها گل کم رد و بدل می شود. باید بتوان موقعیت هایی که خلق می کنید را تمام کنید، اما چه کار کنیم که دقت آنها زیاد شود؟ وقتی تیم این همه فرصت مقابل یک تیم بزرگ درست می کند، یعنی زحمت کشیده است.

سرمربی پیکان در واکنش به این مسئله که آیا باشگاه شرایطی دارد که بتواند بازیکنی در نیم فصل جذب کند تا بازی ها از دست نرود، گفت: ما مسابقه ای از دست ندادیم. این هم جام حذفی است و تیم حریف از موقعیتش بهتر استفاده کرد. توضیح دادم که ضربه بدی از ناحیه قضاوت خوردیم. با این حال در نیم فصل شما نمی توانید بازیکن تاپ بگیرید و تنها تیمی که توانست در فوتبال ایران این حرکت را انجام دهد، فولاد بود. سوپر مارکت نیست که پول بدهیم و جنس برداریم. تیم ها بازیکن شان را در نیم فصل نمی دهند و ما یک میزان نیاز مالی داشتیم و بازیکن مان را دادیم و فکر نمی کنم در نیم فصل بتوان بازیکنی را به آن شکل جابه جا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1498

به "حسینی با انتقاد از داور بازی با استقلال: حق ما را خوردند؛ از فغانی یاد بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی با انتقاد از داور بازی با استقلال: حق ما را خوردند؛ از فغانی یاد بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید