خبرنگاران سرمربی شهرخودرو مشهد:سه امتیاز مقابل نفت آبادان براحتی از دست دادیم

به گزارش مجله فناوری، آبادان - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: در حالی که پیروز میدان بودیم براحتی سه امتیاز را برابر صنعت نفت آبادان از دست دادیم.

خبرنگاران سرمربی شهرخودرو مشهد:سه امتیاز مقابل نفت آبادان براحتی از دست دادیم

به گزارش خبرنگاران سهراب بختیاری زاده آدینه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های شهرخودرو مشهد و صنعت نفت آبادان گفت: هر 2 تیم بازی بسیار خوبی ارائه دادند ولی با بدشانسی سه امتیاز پیروزی را با یک امتیاز تساوی عوض کردیم.

وی اضافه کرد: شهرخودور در هر 2 نیمه بازی خوبی ارائه کرد و مستحق کسب امتیاز بازی بود و موقعیت های خوبی روی دروازه صنعت نفت آبادان ایجاد کرد.

سرمربی شهرخودرو مشهد گفت: در جریان بازی می توانستیم موقعیت های بیشتر گلزنی ایجاد کنیم ولی صنعت نفت آبادان این فرصت را به ما نداد.

بختیاری زاده اضافه کرد: صنعت نفت آبادان در بازی های قبلی خود شکست خورده بود و برابر ما برای جبران این شکست ها به میدان آمد و این تیم شهرخودور بود که تا دقیقه پایانی سه امتیاز را کسب کرد ولی در دقیقه پایانی پنالتی را تقدیم حریف کردیم که باعث شد از این ملاقات حساس فقط یک امتیاز کسب کنیم.

وی گفت: شهرخودرو در نیم فصل دوم بازیکنان مهمی را از دست داد ولی در نتیجه گیری تا حدودی پیروز بود و تا بازی آخر امید برای کسب سهمیه آسیا خواهد داشت.

سرمربی شهرخودرو گفت: از کوشش مجموعه بازیکنان تیم تشکر می کنم که در سخت ترین شرایط با جان و دل برای تیم زحمت می کشند و همچنان برای کسب سهمیه آسیا کوشش می نمایند.

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد آدینه شب از هفته بیست وهفتم رقابت های لیگ برتر برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 651

به "خبرنگاران سرمربی شهرخودرو مشهد:سه امتیاز مقابل نفت آبادان براحتی از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی شهرخودرو مشهد:سه امتیاز مقابل نفت آبادان براحتی از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید