خبرنگاران 270 واحد صنفی متخلف در قائمشهر پلمب شد

به گزارش مجله فناوری، ساری - خبرنگاران - فرماندار شهرستان قائمشهر گفت که 270 واحد صنفی این شهرستان که به هشدارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه نداشته اند، پلمب شدند.

خبرنگاران 270 واحد صنفی متخلف در قائمشهر پلمب شد

یحیی یوسف پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، اضافه کرد : طبق مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری تمام واحدهای صنفی به غیر از خبازی ها ،نانوایی ها ، سوپرمارکت ها ، فروشگاههای تامین کننده کالاهای مورد احتیاج مردم و داروخانه ها تا 22 فروردین ماه تعطیل هستند .

وی با اعلام اینکه از روز اول طرح مصوبه تعطیلی بازار تا به امروز برای 430 واحد صنفی اخطاریه ارسال شده است ، گفت : با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، درصورت فعالیت واحدهای غیرضروری با آنها طبق قانون برخورد خواهد شد .

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه یکی از راه های مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن عدم تردد غیرضروری مردم در سطح شهر و مکان های شلوغ است ، اضافه کرد : با همدلی و همراهی هم می توانیم هر چه زودتر این ویروس را ریشه کن کنیم .

یوسف پور در انتها با اشاره یه طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان قائمشهر گفت که در این طرح 17 راننده که اصرار به ماندن در این شهرستان را داشته اند ، جریمه 500 هزار تومانی شده اند . برای ما الویت سلامت مردم و شهروندان است بنابراین این طرح با سخت گیری و شدت بالایی انجام خواهد شد .

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 404

به "خبرنگاران 270 واحد صنفی متخلف در قائمشهر پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 270 واحد صنفی متخلف در قائمشهر پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید