فوتی کرونا در بوشهر رکورد زد

به گزارش مجله فناوری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز 15 نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان باختند که یکی از آن ها کودکی 6 ساله با سابقه بیماری سرطان بود.

فوتی کرونا در بوشهر رکورد زد

به گزارش ایسنا، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 191 بیمار تازه در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 95 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 54 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند اضافه نمود: از این مجموع موارد بستری در بخش های ویژه کرونایی، 23 نفر در شرایط حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان نمود: امروز 15 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا 5 آقا با 88، 85، 65، 47 و 35 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای کبدی، مغزی، کلیوی و دیابت و 5 آقا با 90، 81، 63، 55 و 53 سال سن بدون سابقه بیماری و 3 خانم با 71، 60، 59 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، دیابت و فشار خون و 1 خانم با 63 سال سن بدون سابقه بیماری و کودکی 6 ساله با سابقه بیماری سرطان در استان بوشهر به ثبت رسید.

کشمیری اضافه نمود: در شبانه روز گذشته 184 بیمار هم باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 120 نفر از آن ها مثبت قطعی بوده اند.

وی اضافه نمود: تا کنون هزار و 463 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تا به امروز 68614 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده اند.

کشمیری اضافه نمود: 6 نفر از نفر فوتی تازه بدون بیماری زمینه ای بوده و بقیه موارد دارای بیماری زمینه ای دیابت، قلبی و عروقی و کلیوی هستند.

وی با بیان اینکه در موارد اعلام شده فوتی تازه امروز کودک 6 ساله هم وجود دارد، اظهار کرد: موارد فوتی تازه در رده سنی 6 تا 90 ساله هستند که به علت سوش تازه بیماری می تواند علاوه بر رنج سنی بالا رنج سنی پایین را هم درگیر کند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان نمود: تنها راه مقابله و کنترل این بیماری رعایت دستورالعمل های بهداشتی، لغو تمامی مراسمات اعم از عزا و عروسی، لغو تمامی دورهمی ها و مسافرت ها است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1256

به "فوتی کرونا در بوشهر رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتی کرونا در بوشهر رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید