قانون نگهداری اطلاعات آلمان خلاف قوانین اتحادیه است (تور آلمان ارزان)

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این رای ضربه به کشورهایی است که روی قانون جمع آوری داده ها برای مقابله با جرائم و حفظ امنیت ملی حساب نموده بودند.

قانون نگهداری اطلاعات آلمان خلاف قوانین اتحادیه است (تور آلمان ارزان)

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

براساس رای دیوان دادگستری اتحادیه اروپا (CJEU) این قانون فقط در شرایطی قابل اجرا خواهد بود که تهدیدی جدی برای امنیت ملی وجود داشته باشد.

این در حالی است که دولت های مختلف اروپایی در سال های اخیر با حملات افراط گرایان روبرو بوده اند. دولت ها ادعا می نمایند دسترسی به داده های کاربران به خصوص اطلاعاتی که به وسیله اپراتورهای مخابراتی جمع آوری می گردد در چنین مواردی به آنها یاری می نماید. از سوی دیگر اپراتورهای مخابراتی و گروه های حقوق بشر باچنین دسترسی مخالف هستند.

جدیدترین پرونده مقابله شرکت ها با قانون کلی نگهداری داده آلمان مربوط به شکایت زیرمجموعه دویچ تله کام در آلمان و اسپیس نت، تهیه نماینده سرویس اینترنت بود . در این شکایت ادعا شده بود قانون مذکور برخلاف قوانین اتحادیه اروپا است.

قضات در این باره اعلام کردند: دیوان دادگستری تایید می نماید که قانون اتحادیه اروپا از نگهداری کلی و بی رویه داده های ترافیک و مکان یابی، مگر در خصوص تهدید جدی برای امنیت ملی، جلوگیری می نماید.

طبق اطلاعات سازمان اکو انجمن صنعت اینترنت که از اسپیس نت پشتیبانی می نماید، قانون ذخیره کلی اطلاعات آلمان میلیون ها یورو هزینه برای صنعت ارتباطات ایجاد می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1646

به "قانون نگهداری اطلاعات آلمان خلاف قوانین اتحادیه است (تور آلمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون نگهداری اطلاعات آلمان خلاف قوانین اتحادیه است (تور آلمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید