قرارداد واردات 6 میلیون دوز واکسن کرونا برای کارگران

به گزارش مجله فناوری، خبرنگاران : رئیس اتاق بازرگانی تهران از انعقاد قرارداد بخش خصوصی برای واردات 6 میلیون دوز واکسن کرونا به منظور واکسیناسیون کارگران خطوط فراوری اطلاع داد.

قرارداد واردات 6 میلیون دوز واکسن کرونا برای کارگران

به گزارش خبرنگاران، مسعود خوانساری در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر مراحل اداری این قرارداد انجام گردد واکسنها به تدریج و مرحله به مرحله وارد کشور می گردد که البته در این مرحله هدف این است که بخش فراوری و به ویژه کارگران را واکسینه کنیم تا خللی در فراوری ایجاد نگردد.

وی با بیان اینکه ارز اختصاص داده شده برای واردات این واکسن ارز آزاد است اضافه نمود انتظار ما این است صاحبان مشاغل و کارخانه ها هزینه تامین واکسن ها را تامین نمایند تا هزینه به کارگران تحمیل نگردد البته فکر می کنم این کار اجرایی گردد و فکر می کنم سلامتی کارخانه و چرخش فراوری ایجاد می نماید بنابراین هر مدیری این هزینه ها را خود تقبل می نماید.

خوانساری گفت: اتاق بازرگانی به عنوان مسئولیت اجتماعی خود به این ماجرا ورود کرد تا با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر یاری بخش خصوصی برای واردات واکسن به یاری دولت بشتابد از این رو از ابتدای سال از بخش خصوصی به ویژه شرکتهای معتبر واردات و ساخت دارو دعوت کردیم تا به سرعت فعال و جدی وارد این عرصه شوند زیرا بیشتر شرکت های فراوری نماینده واکسن، واکسن های خود را به فروش رسانده بودند.

در خبرنگاران ببینید:واکسن فایزر در ایران!

وی اضافه نمود: شرکت های یاد شده با توجه به اعتباری که داشتند در این عرصه ورود و تقبل کردند که منفعت و سودی از واردات واکسن نداشته باشند و این واکسن ها را با قیمت تمام شده عرضه نمایند که امیدواریم با مجوزهای صادر شده از سوی وزارت بهداشت این واکسن ها به زودی وارد و با نظارت ستاد کرونا توزیع گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1169

به "قرارداد واردات 6 میلیون دوز واکسن کرونا برای کارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد واردات 6 میلیون دوز واکسن کرونا برای کارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید