قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 11 اردیبهشت 1400

به گزارش مجله فناوری، متوسط قیمت یک متر آپارتمان مسکونی در شهرری، 16 میلیون و 82 هزار تومان است. برهمین اساس یک آپارتمان 80 متری در این منطقه، یک میلیارد و 286 هزار تومان ارزش دارد. چنین آپارتمانی در تهرانسر می تواند یک میلیارد و 988 میلیون تومان قیمت داشته باشد. قیمت های جدول زیر متوسط رقم های آگهی های سایت دیوار در 10 روز گذشته است و به ارزان ترین مناطق شهر تهران برای خرید آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت مربوط می گردد.

قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 11 اردیبهشت 1400

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ارزان ترین مناطق تهران برای اجاره نشینی

متوسط هزینه اجاره یک آپارتمان 80 متری در محله فلاح تهران، برای هر ماه پنج میلیون و 40 هزار تومان است. این رقم برای آپار تمان های حوالی دریاچه چیتگر تا 9 میلیون و 520 هزار تومان افزایش پیدا می نماید. قیمت های جدول زیر نیز برای آپارتمان های دو تا پنج سال ساخت است.

ارزان ترین زمین ها در تهران برای خرید

متوسط قیمت هر متر زمین در شریف آباد، حوالی پاکدشت، دو میلیون و 429 هزار تومان است. این منطقه ارزان ترین انتخاب برای خرید زمین در اطراف تهران است.

ارزان ترین محله ها کرج برای خرید آپارتمان

شهرجدید هشتگرد در کرج، هر مترمربع آپارتمان مسکونی پنج میلیون و 344 هزار تومان قیمت گذاری شده است. متوسط قیمت آپارتمان در کیانشهر، هشت میلیون و 174 هزار تومان قیمت دارد. یعنی یک آپارتمان 100 متری در این دو منطقه، که از ارزان ترین محلات برای صاحب خانه شدن هستند، به طور متوسط پنج میلیارد و 344 میلیون تومان و هشت میلیارد و 174 هزار تومان خرید و فروش می شوند.

ارزان ترین محله های کرج برای اجاره نشینی

اجاره یک آپارتمان 80 متری در مارلیک کرج دو میلیون و 240 هزار تومان هزینه دارد و مستاجران محله گلشهر برای چنین آپارتمانی، هر ماه چهار میلیون و 400 هزار تومان اجاره خانه پرداخت می نمایند.

در کرج زمین ارزان کجا پیدا می گردد؟

متوسط قیمت هر متر زمین در ملک آباد کرج یک میلیون و 798 هزار تومان است. طبق آگهی های منتشر شده در سایت دیوار هر متر زمین در مشکین دشت، چهار میلیون و 195 هزار تومان ارزش دارد. محله های جدول زیر، ارزان ترین انتخاب ها برای خرید زمین در کرج هستند.

کدام خودرو های صفر زیر 250 میلیون تومان قیمت گذاری شدند؟

پراید 111، طی روز های گذشته در سایت دیوار به طور متوسط 129 میلیون تومان قیمت خورده و کویئک دنده ای دیگر محصول شرکت سایپا، 145 میلیون تومان فروخته می گردد. خودرو های زیر کمتر از 250 میلیون تومان قیمت دارند. یمت های جدول زیر بر اساس آنالیز میدانی معاملات در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه داران و تماس های روزانه با فروشندگان استخراج شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1129

به "قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 11 اردیبهشت 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 11 اردیبهشت 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید