وعده رئیس جمهوری چین به دنیا

به گزارش مجله فناوری، ایرنا نوشت: شی جین پینگ رییس جمهوری خلق چین در سخنانی در ارتباط با آینده اصلاحات و توسعه چین گفت: کشورش بازار بزرگی برای جهان خواهد بود و درهای این بازار روز به روز به روی کشورهای دیگر بازتر خواهد شد.

وعده رئیس جمهوری چین به دنیا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شی روز سه شنبه در گردهمایی کارشناسان مالی و اجتماعی چین در پکن با اشاره به الگوی جدید رشد خاطر نشان کرد: بازار چین همچون آهن ربا محصولات کشورهای دیگر را جذب خواهد نمود و با نظرداشت صندلی رو به رشد اقتصاد چین ، کشورها دسترسی بیشتری به این بازار خواهند داشت و ارتباطات چین با دیگر نقاط جهان نزدیکتر خواهد شد.

رییس جمهوری خلق چین در این نشست ضمن شنیدن پیشنهادهای کارناسان درباره چهاردهمین برنامه پنج ساله مالی چین (2025-2021) با اشاره به پیچیدگی شرایط داخلی و بین المللی اظهار کرد: ما یک الگوی رشد جدید را بر مبنای این شرایط تدوین نموده ایم که بخشی از آن جذب آهن ربایی فراورده ها و کالاهای دیگر کشورها و بخش دیگر مکمل بودن اقتصادهای چین و جامعه بین المللی است.

شی با یاداوری اینکه کشورش باید همه توان خود را برای بالا بردن تقاضا و مصرف بکار گیرد اظهار کرد: درعین حال چرخه های مالی نیز باید بتوانند در عرضه کالاها و مصرف توازن برقرار نمایند در این الگوی رشد جدید، بازار داخلی نه تنها بسته نمی گردد بلکه درها بازتر می گردد تا چین و اقتصادهای دیگر یکدیگر را پوشش داده و تقویت نمایند.

دبیرکل حزب حاکم بر چین در نشست کارشناسی که از دیروز دوشنبه شروع به کار نموده است، اضافه کرد: تحولاتی شگرف در جهان اتفاق افتاده و شیوع ویروس کرونا نیز شرایط بین المللی را عوض نموده است محیط رشد مالی در داخل هم دستخوش تغییر قرار گرفته است چین باید این شرایط را به یک فرصت تبدیل نموده و به دنبال رشد کیفی باشد.

شی نواوری را موتور جدید رشد کیفی دانست و از همه دست اندرکاران و موسسات چینی خواست برای دستیابی به فناوری های بسیار پیشرفته، مستقل و کلیدی کوشش نمایند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 686

به "وعده رئیس جمهوری چین به دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده رئیس جمهوری چین به دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید