وولفسبورگ 1 ، دورتموند 3؛ صدرنشینی موقت در شب بازگشت و گلزنی هالند

به گزارش مجله فناوری، خبرگزاری خبرنگاران- دورتموند در شب بازگشت هالند به میادین، به بردی ارزشمند دست یافت.

وولفسبورگ 1 ، دورتموند 3؛ صدرنشینی موقت در شب بازگشت و گلزنی هالند

به گزارش خبرنگاران، وولفسبورگ و دورتموند در چارچوب بازی های هفته 13 فصل 22-2021 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت دورتموند با وجود این که در همان ابتدای بازی گل خورد، پیروز شد با نتیجه 3-1 پیروز شود. ارلینگ هالند در این بازی پس از مدت ها به میادین بازگشت و در دقیقه 73 به میدان آمد. او 7 دقیقه پس از ورودش به زمین برای دورتموند گلزنی کرد. دورتموند با این نتیجه به صورت موقت به صدر جدول رفت. گرگور کوبل در این بازی 6 سیو داشت و نقش مهمی در کسب سه امتیاز برای دورتموند ایفا کرد.

در فاصله یک هفته مانده به دیدار حساس دورتموند و بایرن مونیخ، این تیم در روز بازگشت ارلینگ هالند و گلزنی این بازیکن 1-3 ولفسبورگ را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر صدرنشین شد. ولفسبورگ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دوم به گل اول خود دست یافت. روی ارسال دقیق باکو، وت وگهورست در دو قدمی دروازه و به راحتی پیروز شد دروازه دورتموند را باز کند.

در دقیقه 17 باز هم این وت وگهورست که از مرکز محوطه فرصت خوبی برای باز کردن دروازه دورتموند داشت، اما این بار ضربه او از طریق دروازه بان حریف مهار شد. اما در دقیقه 35 و با متوقف شدن مارکو رویس در محوطه جریمه بود که دورتموند صاحب یک ضربه پنالتی شد. امره جان پشت توپ قرار گرفت و با نواختن ضربه ای به گوشه سمت چپ بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با قبول نتیجه 1-1 راهی رختکن شوند.

اما دورتموند نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 54 باز هم به گل رسید. دونیل مالن در پشت محوطه ولفسبورگ صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق و تماشایی زننده گل دوم تیمش در این دیدار لقب گرفت. در دقیقه 73 این ارلینگ هالند که از پشت محوطه جریمه بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او با واکنش تماشایی سنگربان حریف همراه شد و این فرصت خوب از دست رفت.

دقایقی بعد لوکه باکیو فاصله ای تا زدن گل تساوی ولفسبورگ نداشت، اما ضربه او از دو قدمی دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 80 بود که ارلینگ هالند بعد از مدت ها دوری از میادین به علت مصدومیت، تنها هشت دقیقه بعد از ورود به زمین و روی ارسال برانت از فاصله ای نزدیک پیروز به زدن گل سوم دورتموند هم شد تا زنبورها با این رجحان به استقبال بایرن مونیخ بروند.

چندی پیش بود که ارلینگ هالند رسماً در صفحه شخصی خود گفت که دچار آسیب دیدگی شده است. اتفاقی که در بدترین مقطع فصل برای ستاره نروژی رخ داد و نهایتاً دورتموند بهای سنگینی را برای آن پرداخت کرد چراکه هفته گذشته حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر اسپورتینگ لیسبون قطعی شد.

پیش بینی می شد که ارلینگ هالند تا پایان سال جاری میلادی از میادین دور باشد پیش از این نیز گزارش هایی در این باره منتشر شده بود اما ستاره نروژی ریکاوری خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد تا امروز دوباره به زمین مسابقه بازشود و در جریان پیروزی 3-1 دورتموند مقابل ولفسبورگ گلزنی کند.

در واقع هالند در حالی با توپ پر به زمین مسابقه بازگشت که امروز در دقیقه 73 و به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و تنها به هشت دقیقه زمان احتیاج داشت تا نشان دهد که آسیب دیدگی روی فرم او هیچ تاثیری نگذاشته است. دورتموند حالا موقتا به صدر جدول بوندسلیگا صعود کرده و آنها حالا امیدوار هستند که با بازگشت ارلینگ هالند در ادامه فصل برای قهرمانی در آلمان، بایرن مونیخ را شکست دهند.

شرح گل ها:

وولفسبورگ 1-0 دورتموند؛ ووت وخهورست 2`: ریدل باکو با لوکباکیو یک دو کرد و دوباره در محوطه جریمه توپ را دریافت کرد. سپس با ارسالی کوتاه توپ را به روی تیر یک فرستاد و وخهورست با ضربه سر گل اول وولفسبورگ را به ثمر رساند.

وولفسبورگ 1-1 دورتموند؛ امره جان 35`: لاکروا در محوطه جریمه وولفسبورگ از پشت سر روی مارکو رویس مرتکب خطا شد تا پنالتی به سود دورتموند اعلام شود. امره جان پشت این توپ قرار گرفت و به راحتی پنالتی را به گل تبدیل کرد.

وولفسبورگ 1-2 دورتموند؛ دونیل مالن 55`: مارکو رویس با پاسی کوتاه در پشت محوطه، توپ را به مالن پاس داد. مالن پس از حرکت در عرض با شوتی زیبا و از راه دور، گل دوم دورتموند را به ثمر رساند.

وولفسبورگ 1-3 دورتموند؛ ارلینگ هالند 80`: یولیان برانت با ارسالی بلند توپ را برای ارلینگ هالند ارسال کرد و این بازیکن در فاصله کمی از دروازه وولفسبورگ به راحتی توپ را به گل تبدیل کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1429

به "وولفسبورگ 1 ، دورتموند 3؛ صدرنشینی موقت در شب بازگشت و گلزنی هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وولفسبورگ 1 ، دورتموند 3؛ صدرنشینی موقت در شب بازگشت و گلزنی هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید