پیشگوی مطرح انتخابات آمریکا: ترامپ شکست می خورد

به گزارش مجله فناوری، استاد دانشگاه آمریکا که به پیشگویی درست نتایج انتخابات ریاست جمهوری شهرت دارد، گفت که بایدن در انتخابات نوامبر ترامپ را شکست خواهد داد.

پیشگوی مطرح انتخابات آمریکا: ترامپ شکست می خورد

به نوشته روزنامه یو اس ای تودی، آلن لیچمن، تاریخ نگاری که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را از سال 1984 به درستی پیش بینی نموده یکی از افرادی است که سال 2016 اعلام نمود ترامپ چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا خواهد بود. او همچنین پیش بینی نموده بود که ترامپ به عنوان رئیس جمهور هدف استیضاح قرار خواهد گرفت.

او از یک سیستم 13 فاکتوری برای پیش بینی پیروز انتخابات بهره می گیرد. عواملی نظیر دوران تصدی، شاخصه های مالی کوتاه و دراز مدت، رسوایی ها و نا آرامی های اجتماعی.

وی به نیویورک تایمز گفته است: پیش بینی کلیدی این است که ترامپ کاخ سفید را از دست خواهد داد.

او معتقد است که انتخابات یک رقابت بسیار نزدیک خواهد بود و بایدن در هفت مولفه از مجموع 13 مولفه کلیدی مدل لیچمن، بر ترامپ رجحان دارد و این به معنای رجحان او در نتیجه نهایی انتخابات است.

به گفته لیچمن ترامپ این امتیاز را دارد که با رقیب اصلی و یک کاندیدای جدی درون حزبی روبرو نیست همان چیزی که شکست کلینتون در 2016 را موجب شد.

او گفته است همان دلایلی که باعث شد جمهوری خواستار مجلس نمایندگان را در 2018 از دست بدهند باعث شکست ترامپ خواهد شد. و از دست دادن مجلس نمایندگان برای ترامپ یک امتیاز صفر بوده و منجر به از دست دادن میدان نبرد با رسوایی نیز شد که در نهایت زمزمه های استیضاح را بوجود آورد.

وی با اشاره به ناآرامی های گسترده اجتماعی در سراسر آمریکا علیه نابرابری نژادی می گوید: این ناآرامی ها به اندازه ای است که نظم اجتماعی را تهدید کند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 657

به "پیشگوی مطرح انتخابات آمریکا: ترامپ شکست می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگوی مطرح انتخابات آمریکا: ترامپ شکست می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید