یارمحمدی: لاریجانی در قانونگذاری و نظارت، به مناطق محروم توجه ویژه داشت

به گزارش مجله فناوری، نماینده مجلس زاهدان در مجلس دهم گفت: لاریجانی در حوزه قانونگذاری و نظارت به مناطق محروم توجهی ویژه داشت و آمایش سرزمین را به طور عمیق و علمی دنبال می کرد.

یارمحمدی: لاریجانی در قانونگذاری و نظارت، به مناطق محروم توجه ویژه داشت

علیم یارمحمدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به عملکرد علی لاریجانی در مدیریت مجلس و نقش وی در نظام قانونگذاری و نظارتی کشور، گفت: به نظر من دکتر لاریجانی یک سیاستمدار ملی و مدیر مسلط در حوزه مجلس بود و قطعا یکی از پایه های اصلی نظام سیاسی کشور است که کارنامه 12ساله وی در مدیریت مجلس تأییدکننده ظرفیت ملی و فراجناحی اوست. او جزو مسئولان برجسته کشور محسوب می گردد که نظام باید از ظرفیت ایشان برای توسعه کشور به درستی استفاده کند.

نماینده مردم زاهدان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دکتر لاریجانی از شروع انقلاب اسلامی، از نیروها و مدیرانی بود که توانست کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد و شیوه مدیریت توام با سعه صدر، تعادل و تعامل وی در صندلی ریاست مجلس نیز یکی از نقاط قوت او محسوب می گردد.

وی نقش لاریجانی در حوزه قانونگذاری را بی بدیل توصیف کرد و گفت: لاریجانی در صندلی ریاست مجلس فردی مسلط به قوانین و مقررات کشور بود و با توجه به این تسلط و رصد مداوم شرایط کشور، برای تقویت صندلی تقنین و نظارت در مجلس کوشش می کرد.

یارمحمدی ادامه داد: دکتر لاریجانی جزو نیروها و مدیران پرکار، مدیر و مدبر کشور محسوب می گردد و همیشه ایشان در کوشش بودند که صندلی مجلس چه در حوزه تقنینی و چه در حوزه نظارتی ارتقا یابد و همگان به این موفقیت ایشان اذعان دارند.

این نماینده مجلس دهم در خاتمه اظهار کرد: قطعا دکتر لاریجانی از مدیران برجسته کشور محسوب می گردد که نظام باید از ظرفیت ایشان برای توسعه کشور به درستی استفاده کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 519

به "یارمحمدی: لاریجانی در قانونگذاری و نظارت، به مناطق محروم توجه ویژه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارمحمدی: لاریجانی در قانونگذاری و نظارت، به مناطق محروم توجه ویژه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید