4000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد، لزوم ورود بخش خصوصی

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران، سید حمید سجادی ظهر آدینه در شورای اداری شهرستان کوهدشت طی سخنانی با اشاره به معضل پروژه ها و طرح های نیمه تمام ورزشی در استان های مختلف گفت: بیش از چهار هزار و 300 پروژه نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور وجود دارد.

4000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد، لزوم ورود بخش خصوصی

وی با اشاره منابع محدود دولتی برای تکمیل این طرح ها اضافه کرد: با فرایند کنونی تأمین و تخصیص بودجه های دولتی بیشتر از 50 سال طول می کشد تا این پروژه ها به خاتمه برسد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان نمود: با این فرایند طولانی شدن پروژه ها شاهد فرسودگی آن ها در میانه راه خواهیم بود و درنهایت با تورم و تغییر نرخ ساخت کار تکمیل این پروژه ها سخت خواهد شد.

سجادی توضیح داد: در این شرایط استفاده از منابع بخش خصوصی اعم از مشارکت های مردمی و خیرین ورزشی و بعلاوه تسریع در فرایند جذب منابع دولتی راه حل بهره برداری از این پروژه ها است.

وی بعلاوه با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام بزرگ ورزشی در استان لرستان از برنامه های دولت برای تکمیل این طرح ها اطلاع داد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود به برگزاری 11 سفر استانی دولت اشاره نمود و حضور میدانی مسئولان و دولتمردان را از برکات این بازدیدها دانست.

سجادی ادامه داد: در دولت مردمی باید توسعه ارتباط با آحاد و اقشار مختلف مردم، شفافیت و توسعه عدالت و پرهیز از تبعیض در دستور کار متولیان باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1432

به "4000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد، لزوم ورود بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد، لزوم ورود بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید