خبرنگاران بیش از 76 هزار هکتار از مزارع و باغ های قزوین بیمه شدند

به گزارش مجله فناوری، قزوین - خبرنگاران- 76 هزار و 260 هکتار از مزارع و باغ های استان قزوین در سال زراعی جاری تحت پوشش بیمه خسارت قرار گرفتند که از این تعداد 25 هزار و 680 هکتار سهم باغ ها و سایر مربوط به مزارع است.

خبرنگاران بیش از 76 هزار هکتار از مزارع و باغ های قزوین بیمه شدند

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: 24 هزار و 280 تن از باغداران استان قزوین باغ های خود را در مقابل حوادث و بلایای طبیعی بیمه نموده اند.

علی کلانتری اضافه نمود: 2 هزار و 550 تن از کشاورزان قزوینی نیز مزارع خود را سال جاری بیمه نموده اند.

این مسوول همچنین یادآور شد: قزوین در پوشش بیمه باغ ها جزو استان های برتر کشور به شمار می رود که با توجه به سرمازدگی های سال های اخیر استقبال باغداران برای بیمه کردن باغ ها و محصولات باغی را می رساند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین اضافه نمود: پنج هزار و 859 تنه درخت نیز علاوه بر بیمه باغ ها در استان قزوین بیمه شده اند.

وی در ادامه گفت: سال جاری همنین 896 بهره بردار و فعال صنعت طیور و یک هزار و 965 دامدار در استان قزوین اقدام به بیمه طیور و دام های خود نموده اند.

استان قزوین دارای 489 هزار هکتار اراضی کشاورزی است که از این رقم 75 هزار هکتار باغ و سایر مزرعه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 335

به "خبرنگاران بیش از 76 هزار هکتار از مزارع و باغ های قزوین بیمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 76 هزار هکتار از مزارع و باغ های قزوین بیمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید