سخنرانی سالانه پوتین با تاکید بر واکسیناسیون و افزایش جمعیت روسیه

به گزارش مجله فناوری، رئیس جمهوری روسیه سخنرانی سالانه خود را امروز (چهارشنبه) در مجلس این کشور با بیان این مساله شروع کرد که بر روی مسائل داخلی چون سلامت و اقتصاد تمرکز می نماید.

سخنرانی سالانه پوتین با تاکید بر واکسیناسیون و افزایش جمعیت روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت: سخنرانی امروز اکثرا به مسائل داخلی مربوط است. این مسائل مربوط به سلامت، سیاست های اجتماعی و مالی است. همچنین در این سخنرانی من به طور قطع درباره سیاست خارجی و امنیت نیز صحبت می کنم.

وی ادامه داد، فراوری سه واکسن معتبر و ایمن برای مقابله با کروناویروس نشان دهنده پتانسیل رو به رشد علم در کشور است.

پوتین همچنین گفت: افزایش جمعیت کشور برای دولت یک اولویت محسوب می گردد. حفاظت از شهروندان همچنان در اولویت است و برای این منظور اصلاحاتی در قانون اساسی ایجاد می گردد.

رئیس جمهوری روسیه اضافه نمود: همه روس ها باید فرصت واکسینه شدن در مقابل کرونا را داشته باشند چون این مساله برای توسعه سیستم ایمنی لازم است.

پوتین همچنین در سخنرانی سالانه خود این مساله را نیز بیان کرد که سیستم مراقبت سلامت جهانی در آستانه یک انقلاب و تغییر و تحول قرار گرفته است: سیستم بهداشت و درمان روسیه باید بر اساس فناوری های نسل آینده بنا گردد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین گفت: دانشمندان ما یک موفقیت چشمگیر به دست آوردند. روسیه سه واکسن ضد کروناویروس معتبر دارد. این دستاورد و سایر دستاوردها در سال های اخیر به صورت مستقیم نشان دهنده رشد پتانسیل علمی و فنی ماست. من از همه شهروندان روسیه می خواهم تا واکسن بزنند. مساله ای مهمتر از مصونیت گله ای وجود ندارد.

پوتین در ادامه سخنرانی خود گفت: حفظ و حراست از مردم اولویت اولیه ملی ماست. این اولویت، تمامی مفاد قانون اساسی اصلاح شده را معین می نماید. استراتژی ما دستیابی به یک رشد جمعیتی پایدار و تضمین این مساله است که میزان امید به زندگی در روسیه تا 2030 به 78 سال برسد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 1115

به "سخنرانی سالانه پوتین با تاکید بر واکسیناسیون و افزایش جمعیت روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی سالانه پوتین با تاکید بر واکسیناسیون و افزایش جمعیت روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید