ملی پوش ایرانی بهترین کاراته کا دنیا شد

به گزارش مجله فناوری، سایت فدراسیون جهانی کاراته بهترین های این رشته را خاطرنشان کرد.

ملی پوش ایرانی بهترین کاراته کا دنیا شد

به گزارش ، به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سایت فدراسیون دنیای در گزارشی درباره برگزاری مراسم برترین های سال 2019 نوشت: رقابت های لیگ دنیای کاراته بعد از 6 مرحله مسابقات هیجان انگیز، به ایستگاه هفتم و نهایی خود در سال 2019 رسیده و کاراته کا هایی که عملکرد خوبی در این رقابت ها داشتند، به دنبال کسب بهترین کاراته کای سال هستند.

سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم با تداوم نتایج خوب خود در رقابت های مختلف با رسیدن به نفر یک رنکینگ دنیای، آنقدر با رقبای خود فاصله دارد که از هم اکنون بهترین کاراته کای سنگین وزن دنیا را باید به نام او نوشت. وی سال 2017 نیز به عنوان بهترین سنیگن وزن دنیا را کسب نموده بود. گنج زاده در سال 2017 نیز به این عنوان دست پیدا نموده بود.

در بین نامزد های دریافت این جایزه در اوزان مختلف، بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب در وزن 84- برای کسب عنوان بهترین کاراته کای وزن خود باید در مسابقات مادرید بهترین عملکرد را داشته باشد.

در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری قهرمان سال 2018 دنیا به سه کاراته کای شاخص دیگر رقابت خواهد نمود. رافائل آقایف دارنده 5 طلای دنیا از آذربایجان، کن نیشیمورا از ژاپن و استانیسلاو هورنه از آلمان رقبایی عسگری در این وزن می باشند.

در وزن 84- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب از کشورمان بخت نخست کسب عنوان بهترین کاراته است. آکتاش از ترکیه و روتاریو آراگا ژاپنی رقبای نماینده کشورمان در این وزن می باشند. فاصله امتیازات او با دو رقیب، در رنکینگ فدراسیون دنیای تنها 570 امتیاز است که نتایج رقابت های مادرید همه چیز سه را مشص خواهد نمود.

تیم ملی کاراته کشورمان سه شنبه هفته جاری برای حضور در هفتمین و آخرین مرحله از رقابت های کاراته وان در سال 2019 راهی مادرید اسپانیا خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 88

به "ملی پوش ایرانی بهترین کاراته کا دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش ایرانی بهترین کاراته کا دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید