4 جایگزین مناسب برای فست فود و غذای بیرون!

به گزارش مجله فناوری، این روز ها با توجه به شیوع بی اندازه ویروس کرونا و توصیه پزشکان مبنی بر ماندن در خانه و اعمال محدودیت در رفت و آمد ها، مخصوصا طبخ غذا در منزل و عدم صرف غذای فست فود و رستورانی، مردم روی به غذای خانگی آورده اند.

4 جایگزین مناسب برای فست فود و غذای بیرون!

سرویس آشپزی - این روز ها با توجه به شیوع بی اندازه ویروس کرونا و توصیه پزشکان مبنی بر ماندن در خانه و اعمال محدودیت در رفت و آمد ها، مخصوصا طبخ غذا در منزل و عدم صرف غذای فست فود و رستورانی، مردم روی به غذای خانگی آورده اند.

ولی مسئله اینجاست که پختن غذا امری وقت گیر است که هر کسی زمان کافی برای انجام این کار را ندارد! اما همچنان فست فود هایی وجود دارند که هم بهداشتی هستند و هم خیلی سریع در منزل آماده می شوند! می پرسید چگونه؟ در اینجا میخواهیم این فست فود ها را به شما معرفی کنیم!

معرفی 4 فست فود سالم و خانگی

  • نودالیت: بله درست شنیدید! نودالیت یک فست فود به صرفه و بسیار خوشمزه است که تنها ظرف 3 دقیقه آماده مصرف است. ضمن اینکه بدلیل کربوهیدرات بالایی که دارد بسیار انرژی بخش است. نودالیت را می توانید با ترکیب با مواد غذایی مختلف به آن تنوع داده و نوش جان کنید!
  • سوپ الیت: با خوردن سوپ می توانید سیستم دفاعی بدنتان را مقاوم تر کنید. اما سوپ الیت تنها ظرف 15 تا 20 دقیقه آماده سرو است. پس نگران زمان بر بودن آن نباشید! کافی است تا سوپ را با 3 تا 4 لیوان آب مخلوط نموده و بگذارید تا جوش آید و نوش جان کنید!
  • پاستا الیت: با یک غذای ایتالیایی فوق العاده خوشمزه و گرم، اون هم تنها در 20 دقیقه، یک وعده غذایی بی نظیر داشته باشید. الیت کار را برای شما راحت نموده!
  • آش الیت: چه چیزی بهتر از یک آش داغ شما را در این روز های سرد، گرم نگه می داره؟ با انواع آش های الیت فقط در 20 دقیقه، حسابی خودتان را تحویل بگیرید!

نکات بهداشتی

و اما نکته مهم اینجاست که تمامی مراحل فراوری محصولات در کارخانه الیت بدون دخالت دست و نیروی انسانی و با رعات کامل موازین بهداشتی می باشد. پس با خیال راحت نوش جان کنید!

به عنوان مثال یک دستور پخت سریع و خوشمزه به شما آموزش می دهیم. در آخر نیز میخوایهیم یک دستور تهیه آسان ولی خوشمزه با استفاده از نودالیت را به شما آموزش دهیم:

دستور پخت نودالیت گوشت قلقلی

مواد لازم:

نودالیت گوشت الیت: 2 بسته

گوشت چرخ نموده: 400 گرم

سیر: 1 حبه

پیاز: یک عدد عظیم

تخم مرغ: 1 عدد

گوجه فرنگی:3 عدد

رب گوجه فرنگی: به میزان لازم

ادویه: به میزان دلخواه

دستور پخت

در یک ظرف عظیم گوشت چرخ نموده، تخم مرغ، سیر خرد شده، پیاز رنده شده و ادویه ها را ترکیب نموده و به خوبی ورز میدهیم. سپس گوشت ورز داده شده را به صورت کوفته های کوچک در آورده و در ماهیتابه با کمی روغن سرخ می کنیم. پس از اینکه گوشت سرخ شده به آن گوجه رنده شده و رب گوجه فرنگی و کمی آب را اضافه می کنیم و میگذاریم تا بپزد. در همین حین نودالیت گوشت الیت را طبق دستور روی جلد آن درست میکنیم و از آب بیرون کشیده و درون مواد گوشتمان میریزیم.

گوشت و نودالیت را با هم ترکیب نموده و سرو می کنیم. نوش جان!

جهت دریافت اطلاعات کامل تر می توانید به وبسایت landing.elitefood.ir مراجعه کنید!

منبع: setare.com
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 414

به "4 جایگزین مناسب برای فست فود و غذای بیرون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 جایگزین مناسب برای فست فود و غذای بیرون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید