6 میلیون نفر دیگر وام کرونا می گیرند؟

به گزارش مجله فناوری، به گزارش خبرنگاران، موضوع واریز یارانه 100 هزار تومانی کرونا هنوز برای متقاضیانی که خود را واجد شرایط می دانند حل نشده و همچنان به دنبال ثبت اعتراض هستند.

6 میلیون نفر دیگر وام کرونا می گیرند؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بارها تاکید کرده که راهی برای ثبت اعتراض و بررسی مجدد وجود ندارد، اما سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا اعلام کرده حدود شش میلیون نفر را شناسایی کرده که باید یارانه کرونا دریافت کنند.

به گفته حسین میرزایی، اگر سازمان برنامه و بودجه منابع جدیدی برای این طرح در نظر بگیرد مشمولان جدید نیز یارانه معیشتی کرونا دریافت می کنند.

اما سازمان برنامه و بودجه تا به امروز اطلاعیه ای را منتشر نکرده که افراد بیشتری مشمول دریافت یارانه می شوند یا خیر؟ یعنی نه واکنش مثبت نشان داده و نه منفی.

این سازمان هنوز به پیگیری های خبرنگاران در خصوص تامین منابع جدید برای پرداخت یارانه معیشتی کرونا به مشمولان جدید، پاسخ نداده است. طی دو هفته آینده دومین نوبت این یارانه به حساب مشمولان واریز می شود و هنوز سازمان برنامه و بودجه موضع گیری خاصی نکرده است.

در ادامه اعتراضات جدید متقاضیان این یارانه را می خوانید:

شوهر من کارگر غذاخوریه با1600حقوق والله نمیدونم چطوری برا ما واریز نشده ولی اونیکه خونه و ماشین ودرامد درست و حسابی داره واریز شده.

به من هم هیچی ندادن عضو بهزیستی هستم معلولیت متوسط بیکار هستم فقط یکسال بیمه نیسان درست شده اتحادیه کامیونداران دارم میریزم با چه مکافاتی آخه چرا بخدا قسم هیچی ام ندارم بجز یه موتور سیکلت ن خونه، دارم ن چیزی پیگیری ام نمیدونم از کجا بگیرم….

ماکه نه بیمه داریم نه شغل چرا تعلق نگرفت مستاجرام یه زن سرپرستم با دوتا بچه هیچ درامدی هم ندارم

من سه تا بچه دارم بیکارم هستم دو تا وام یک میلیونی را دریافت کردم ولی یارانه صد هزاری را برایم نریختند واقعا ملاک چیه

چرابه من تعلق نگرفته منم معیشتی میگیرم بیکارم کارگر ساختمانی هستم قبلا هم وام 1میلیون تومانی گرفتم ولی الان نه معیشتی 100تومان ونه وام یک میلیون تومانی بهم ندادن

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: silax.ir شناسه مطلب: 929

به "6 میلیون نفر دیگر وام کرونا می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 میلیون نفر دیگر وام کرونا می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید